Valborg!

igår hade jag roligt och trevligt först med Lollo och hennes pojkvän Jonas, (även kallade för min mamma och pappa..!?!?) ha ha ha

 

Anyways vi spelade rapakalja eller va det nu heter och jag är så rolig som kommer på värsta fina definitionen och kan inte sluta skratta åt mig själv.. men come on! det va skit kul!:D

 

Sedan drog vi ner till navet från lollo då och jag har ingen aning om hur i hela friden vi hann dit innan bussen gick! vi är så duktiga!

 

Anyways där träffade vi Dennis och några pirater (tihi) och lollo kom plötisligt på att hon också ville klä ut sig till pirat.. (vi skulle på pirat picknick)

 

När vi kommer dit så vill lollo hem igen HAHA men hon fick härda ;D  moahaha!

 

Träffade lite folk där kommer bara ihåg 2 vid namn, en som jag kallade för orange och en tjej som hette Bea som hällsade 2 gånger..drf jag kommer ihåg hennes namn ;D

 

 

Sen vare en tjej som delade ut korvar eller apelsiner och va sjukt snäll och så sjung hon assss fint! :D

 

 

Det här är helt meningslöst för er att veta kom jag på nu........

 

 

PEACE!

 


Bild på Jonas och Lollo!


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahahh vi såg både Bea, Orange och terroristen idag på stan, de såg ut som att de kom direkt därifrån xD

2011-05-01 @ 22:09:02
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test