Chitty Svarar!



Tjosan! Du gör verkligen sjukt fina sminkningar! Undrar om du vet ngn bra sminkning man kan ha till skolavslutningen/efterfesten? Du som är så påhittig :)

Hej!
Ha något som du är bekväm med och själv tycker är snyggt så kommer din själkännsla och utstrålning göra dig vacker :D
ps: jag tycker man ska ha mycket färger!

 

Måste bara få fråga, vad går du för program?:)

Medieprogrammet går jag med mest inriktning på foto (men även en del på grafisk design) =)


Hur mycket löshår köpte du? :) Hur många " delar" hår har du i? :) Är inte så erfaren av löshår och vet inte riktigt hur mycket man ska ha ^^
Är det clips eller är det dit sytt eller så? :)


Jag köpte en hel trens, vet inte hur bred de är men ruskigt bred, jag delade in det i 7 delar, olika långa, men har även lite från mitt föra löshår i, ungefär 5 st små delar.
Det är clips jag har nu =)

Kommentarer
Postat av: julia

hej!

satt och kikade runt på din blogg och du är verkligen helt sjukt duktig på sminkningar!!

tänkte höra om du sminkar folk?

självklart för betalning.

Jag går ut nian nu och skulle vilja ha en snygg sminkning på balen, skulle vilja ha skuggad(eller vad man säger)

Isf vad skulle du ta för det?

om inte kanske du kan tipsa om någon annan som gör det. Förstår verkligen inte själv hur man får till det eftersom det mest blir massa kladd :)

2011-05-15 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test