Sola<3

Igår och idag har jag solat medans jag läst en bok som vi måste göra nån redovisning om på svenskan nästa vecka, hade inte enns kommt till hälften så var lika bra. Det underbara är att jag faktist tycker om boken också! trots att det är en sån här gammeldags!

 

Så nu ska jag försöka med allt jag har att göra klart min uppsatts om antika greklands mytologi!

 

Har även börjat lära mig mera grekiska! wiee det är så kul! =D  och vilken sjukt bra sak att ha en pojkvän som kan flytande grekiska också! köönnggg!

 

(varför jag vill lära mig grekiska är för jag har nån omedveten kärlek till grekland sedan jag gick på dagis såatteeee aaaaaa)

 

Kommer lägga upp förslag på smink till studenten också!

 

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kan du inte göra bal-sminkningar oxå? förslag på det

2011-05-22 @ 19:33:12
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

2011-05-22 @ 21:19:05
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: ELINA

sv: Hahah ja! Jajo, såg det sen på hennes

blogg, palla vad folk ska hålla på!!

2011-05-23 @ 20:22:28
URL: http://roccam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test