snälla gör inte såhär

emma: "såg dej i falun dag så himla fiiiin du är !
hann tyvärr inte se dej dansa , men kan du inte 
lägga upp nån film eller något när du dansar 
jag älskar verkligen din blogg ! :D"

 

UTAN KOM FRAM OCH HÄLLSA!! jag älskar att träffa nytt folk och prata och sådär jag är inte läskig och kommer inte typ vara elak eller nått jag lovar! :D så kom och hällsa på mig istället för att skita i det, åka hem och skriva på internet! ;D

 

btw tack så mycket emma! Jag har nån video som mamma tog men vi har problem med att få dom till datorn så jag ska se OM dom är bra så KANSKE jag lägger upp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test