Danstävlingen i Falun!

Kom tyvär inte hem med några pokaler den här gången men jag har nog inte haft så kul på dansgolvet nån gång haha! :D

 

Så det va värt det, speciellt på street singel, jag tävlar mot så sjuuukt duktiga dansare så jag har ingen chans det vet jag men det va så sjukt kul ändå att dansa loss där låten va grym:D så när jag gick ifrån dansgolvet så kände jag bara att, skit samma om jag inte går vidare nu, jag hade bara så kul! :D

 

I street paren så kom jag och Sofia inte vidare från första normalen, MEN det är ju 2nd try på alla brons klasser! Så vi var överlyckliga över det och kom vidare till nästa normala från 2nd try, men sen kom vi itne vidare till semifinal ;/

 

Men vi kan iaf skylla på att vi bara tränat i 2 dagar! ;D
Bilder och filmer KANSKE kommer sen ;D


jag och Linn från Sundsvalls tävlingen som var i Februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test