Chitty Svarar!



J: Vad för vit highlighter har du använt :o ?
Fint annars ! (:
En matt vit ögonskugga ifrån INGLOT =)


anonym: Hur sätter du på dina fransar? ;o skit snyggt iaf :)

Jag lägger på lite franslim och sätter fast dom på ögonlocket dör de ska vara med hjälp av mina fingrar och en pincett. Sedan får de torka, klart!



anonym: Hej!
Hur får du sminket att hålla hela dagen? asså att de inte smetar ut sig under dagen ?
svara gärna i bloggen :D

föresten du är extremt duktig på att sminka, eller vad man ska säga + du är jätte fin :)

Jag använder en ögonskuggs-primer, finns lite olika märken jag använder en ifrån makeup factory. försöker även hitta kajaler som inte smetar sig

Tack så mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test