Svar till Ebba

Ebba: hej Johanna! 
Jag undrar, hur kan din ögon skudda alltid bra så "skarp" eller vad jag ska säga:) dina färger syns alltid jätte bra och snyggt. Hur gör du? Eller är det ditt smink?:) kram

 


hejsan!
Jag använder alltid en primer, och min är ganska kletig och när jag vill ha superskarp färg så använder jag liite för mycket primer, vet att måna makeup artister säger att det ska vara ett tunt lager meneh hähähä jag brukar göra som jag vill ;D så jag kletar på massa haha! sen så har jag bra ögonskuoor också! och lägger på lager på lager av skuggan så det blir så mycket färg som möjligt!

 


Jag använder ögonskuggorna från Coastal Scents 88 palette:

 

(dock inte med brunt då har jag från INGLOT)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej



vartifrån köper du ditt smink?

2011-03-22 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test