Chitty Svarar!

hej hej

vartifrån köper du ditt smink?

Här är ett inlägg om mitt smink http://chitty.blogg.se/2011/january/mitt-sminkigen.html

 

 

vilka danser går du i? och hur länge har du dansat?

Just nu: Street, House & Disco.

Har även dansat street jazz, jazz och balett

Började när jag va liten i barndans i nått år sen bodde jag utomlands och när jag kom tillbaka började jag med street jazz, då hade jag gått halva terminen i 7an så det var 5 år sedan.

Dock så gick jag på en annan skola då och den va inte så bra jag utvecklades inte mycket så jag räknar inte med dom åren jag räknar bara med sen jag började på den nya med street vilket jag går min 4e termin på nu så typ 1½ år.

 

 


Fint! :D
Men kommer du någon gång göra ditt hår i mer ovanliga färger? xD Eller är detta din nya stil o:?
Anyway, fint !

Det kommer jag säkert, älskar färg! Men mitt hår måste få vila och växa för jag tänker inte ha löshår nå mer, inte min grej :P  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test