Om Slitet hår-svar

CC
Ska säga dig att du är ändå lycklig lottad..för min kompis har inget hår kvar och då menar jag verkligen det.
Hon har kala fläckar och små hårtussar.som hon ändå förjävligt nog fäster löshåret på..eftersom hon annars..inte skulle ha något hår? Jaa.. hon verkar inte heller förstå vad som är felet..eller något alls.
Btw, du har fint hår nu med men.. det är det kvaliten på håret som har ändrat sig? Eller är det bara längden?
Edith
får icke glömmas att man sliter extremt mycket på håret när man regelbundet färgar och bleker också!
Annely
tupera är riktigt dåligt, gör det aldrig nuförtiden. Mitt hår var asfult förut, men nu efter ungefär ett år är det jättefint igen!
Löshår brukar gå bra att använda om man har clips, det sliter (nästan) ingenting. Hårspray förstör håret mer än clips, faktiskt. Jag använder aldrig hårspray :)
CC

Ska säga dig att du är ändå lycklig lottad..för min kompis har inget hår kvar och då menar jag verkligen det.

Hon har kala fläckar och små hårtussar.som hon ändå förjävligt nog fäster löshåret på..eftersom hon annars..inte skulle ha något hår? Jaa.. hon verkar inte heller förstå vad som är felet..eller något alls.

 

Btw, du har fint hår nu med men.. det är det kvaliten på håret som har ändrat sig? Eller är det bara längden?

 

Jo jag vet också några som har det problemet :/

Det är både kvaliten och längden som pga kvaliten har blivit kortare. Det jag är mest sur över är nog ändå att jag lät det slitas så pass mycket, är ändå ganska nöjd över längden, kul med nått nytt lixom haft långt hela mitt liv :P


 

 


Edith
får icke glömmas att man sliter extremt mycket på håret när man regelbundet färgar och bleker också!

 

Ja! speciellt bleka, men tror inte det va färgningen som va värst, det va nog tuperingen och värmeanvändningen och löshåret.

 

 

Annely
tupera är riktigt dåligt, gör det aldrig nuförtiden. Mitt hår var asfult förut, men nu efter ungefär ett år är det jättefint igen!

 

Löshår brukar gå bra att använda om man har clips, det sliter (nästan) ingenting. Hårspray förstör håret mer än clips, faktiskt. Jag använder aldrig hårspray :)

 


 

Åh va bra att det blev fint! hoppas mitt också blir det ;/
Jo clips är nog bättre än keratinvax men sliter ändå :(

Kommer ni ihåg mitt hår för ett år sedan? =D

Saknar det lite! Dock så gick jag och sandra igenom värsta knäppa och jobbiga och roliga processen till att få till det så jag tänker inte göra om det om inte jag gör på salong ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: A S T A

Måste bara säga att clips sliter faktiskt mer på håret än vad kreatinvax gör :) Eftersom man sätter clips väldigt nära hårbotten och sen tar av det varje kväll och sätter på det varje morgon, så dras hårstråna av och ibland tillochmed rötterna, vilket gör att man kan få kala fläckar och man får mycket tunnare hår. Så kreatin sliter inte alls i lika stor mängd som clips gör :)

2011-03-08 @ 20:55:19
URL: http://kidasta.blogg.se/
Postat av: CC

Man kan väl säga kort sagt att allt löshår sliter ? :o

2011-03-09 @ 17:16:26
Postat av: Shejds

tja.. om man har tunt hår har du något tips till det i såfall? O_O

Skulle bli glad av ett svar :'3

2011-03-09 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test