freak

Jag har kommit på att jag är väldigt trött och less på att bli behandlad som en alien.

 

När jag berättar om mina ideer, kan vara vad som hellst till skolan, om mitt rum, om mitt hår, mitt smink, extrema stylingar, foton, mat osvosvosv så händer det för ofta att folk skrattar åt mig. Dom kollar på mig som att jag är helt korkad och borde inte ha sånna knäppa ideer. De kan hända ett en hel bunt med folk är tysta först, kollar på varran sen börja alla garva.

 

Jag är less på det.

 

Undra om Lady gaga fick stå ut med så mycket hon också innan hon blev känd och alla började älska henne?

 

Jag menar, ska man behöva få hålla igen truten om en ide man har för man är rädd att bli utskrattad och dissad? NEJ det tycker inte jag!? men varför känner jag så hela tiden!?

 

Och jag blir riktigt irriterad när folk inte enns lyssnar på mig, utan innan jag säger nått så har dom bestämt sig för att det är en dålig ide, dom tänker aldrig in i situationen att man KAN göra så om man vill! utan dom ska dissa på en gång för det är jag som pratar! "för jag kommer alltid på massa tokiga och galna ideér"

 

Folk suckar, skakar på huvudet och säger "jaa du är som du är du =)"    ...gah!

 

Nu lär typ alla som pratar med mig ta illa upp och det behöver ni inte göra, inte personlig jag förväntar mig inget annat för alla i samhället är likdana... så ta inte illa upp alla ni! Jag vill bara skriva av mig och försöka se om jag kan hitta nån som känner likadant ^^

 

De som dissar mig minst är nog stephanie och lollo tack för ni finns <3


(Ni andra är inte mindre värda i mina ögon för det!!<3)

 

Nån som känner likadant!?

HA HA HA HA HA HA

 


Kommentarer
Postat av: maja norberg

Jag känner exakt samma sak! Man försöker att förklara för dom om idéer och saker man tycker är smarta osv. Men då bara dissar dom och skrattar. hatar de:(

2011-03-10 @ 23:33:45
URL: http://majanorberggg.blogg.se/
Postat av: bea macintosh

ååh, word.

2011-03-11 @ 00:10:37
Postat av: Angelica

ja du är verkligen inte ensam!! kram

2011-03-11 @ 11:23:49
Postat av: CC

Nu vet jag inte riktigt vad det handlar.Men!kör på och skit i dem som tycker att det du gillar osv. är konstigt.

Du verkar vara en jättefin människa som kommer med bra idéer, bara och köra på !

2011-03-11 @ 15:20:25
Postat av: Emma

Kör ditt race säger jag bara!

Jag tycker att du kommer med bra tips här på din blogg, ditt hår är snyggt och dina sminkningar har inspirerat mig ska du veta!



Kör på säger jag bara =)

2011-03-11 @ 18:21:05
URL: http://emmasreflection.blogspot.com
Postat av: Anonym

Min familj dissar mina idéer angående mitt rum, stil, smink och framför allt HÅRET! Jag tycker jag inte har så extrema idéer alls men enligt min familj är det tydligen.....för mycket och onormalt. Mina vänner dissar mig inte för mycket i alla fall så där har jag tur! =) oftast så gillar de mina idéer^^

2011-03-13 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test