Chitty Svarar!




Grym hår,men du jag undrar en sak. Jag har nu helsvart hår och jag funderar på att bleka luggen så att det blir lite blonda slingor i den. Hur många gånger fick du bleka och hur gjorde du det :o 
Tack i förhand :)

jag gjorde det hos frisören, innan så hade jag provat bleka egna slingor och det blev helt kaotiskt... så SNÄLLA gör ingen stor skillnad med ditt hår själv, speciellt inte bleka från svart eller mörkbrunt för det är rukstigt svårt att få till bra, för man vill ju inte att det ska vara krusigt, hos frisören räcker det med 1-2 gånger att bleka bara. Jag blekte först hos frisören, sen när jag kom hem använde jag lite silverschampoo sen efter typ 2-3 veckor blekte jag själv hemma =)

Snälla svara på detta på din blogg elr mejla mej de
Om man e mörkhyad och har svart hår vad kan man göra för slingor? elr vad kan man förga håret i ? svara på dom frågona kem me några förslag 
Älskar din blogg :))

Det går nog säkert att göra slingor, dock så är jag inte frisör eller så så jag vet inte vad man ska använda, du kan höra med din frisör istället, dom vet ju bäst =D Annars kan du fårga min frisör som är super duktig och kan allt! ;D http://www.daredesign.se/blogg/

Fan, det där var skitsnyggt!
Du kan ju alltid slänga upp en liten tutorial på det. Du gjorde det med den där du hade rosa, rött och gult men det hade varit kul att veta vilka färger (från palette el. whatever) du har använt för oss/mig som inte fattar :P
To be à copycat menar jag :D

Ja det kan jag göra =D tack för tipset! Hinner nog i helgen så kolla då =D


Kommentarer
Postat av: dorion

aaw, tack för länkningen ^^

2011-03-22 @ 23:04:32
URL: http://dardesign.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test