Chitty Svarar!



Anonym: Varför gick du inte på balen? :O

 

För jag tyckte inte det var värt alla pengarna helt enkelt :P

 

 

Elin: Hur träffades ni? Har ni distans förhållande?

 

Ja vi har ett distans förhållande, han bor i Linköping och jag i Sundsvall. Vi "träffades" genom min dåvarande bästa kompis Sandra, (dom kände varran sedan tidigare) genom internet för ja säkert mer än ett år sedan. Sen har vi småpratat sen September, inte nå mycket eller speciellt eller så, bara lite. Men sen i början av Februari så började vi prata mer och mer på internet och sen träffades vi irl första gången för 3 veckor sedan och nu är vi ett lyckligt par, ha ha ha ;)

 

 

Anonym: Hej Johanna! Vart har du köpt dina lösögonfransar och vad kostar de?:)

 


Dom senaste? På kicks, de kosta 65 kr =)

Kommentarer
Postat av: -

Är inte du och Sandra vänner längre? :c

2011-06-05 @ 16:39:43
Postat av: Anonym

är du och Sandra inte bästa vänner längre? :/

2011-06-05 @ 18:46:21
Postat av: Karolina

Du sminkar helt otroligt! Har du någonsin vägarna förbi skåne så skulle jag dö för att bli sminkad av dig :) //Karolina

2011-06-30 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test