SNART KOMMER PEPSI!

Kunde inte hålla mig nå längre!

 

Jag ska äntligen köpa mig en liten kattunge!!

 

Fick nyss en bild av han av Emelie (som jag ska få katten av), jag håller på dö!!! Så efterlängtad är han!

 

Skulle hämtat han idag, men jag är förkyld och orkade inte ta mig till gävle och ta hand om han när jag inte enns kunde ta hand om mig själv + att jag ska sommarjobba så snart som möjligt så det va osäkert hur det skulle bli

 

Men nu har vi kommit fram till att jag ska sommarjobba på onsdag till lördag sen hämta katten på söndag!!

 

Men jag ska ju sommarjobba efter det också så mamma och lillsyrran (som är överlycklig för det ända hon gör är att kolla på animal planet och drömmer om att bli djurskötare) kommer att få ta hand om han tills de kommer upp till vårat sommarhus (där jag sommarjobbar) =D

 

VISST ÄR HAN SÖT!!?!!?! han ska heta pepsi!! =D ha ha ha!
Tycker han ser värsta smart ut! eller vad tycker ni? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test