Request- Bela

Bela: FAAAN vad snyggt! 
Kan inte du prova att sminka med gult längst in i ögonvrån, gå över till orange, lite rosa, rött (som en regnbåge lver hela ögonlocket) och sen avsluta med svart längst ut?
Bara för att du gör det så jävla snyggt skulle jag vilja se hur det blir på dig. Har du tid någon dag så gör det gärna

 



Mission accomplished!

 

Gjorde denna sminkning redan samma dag som jag fick den här kommentaren, men hade lite för mig så jag lägger upp nu!
Kom gärna med fler ideer och sminkningar ni vill att jag ska göra! =D

 


 




Kommentarer
Postat av: b

kan inte du göra någon, solnedgång inspirerad makeup? :D

2011-06-01 @ 19:45:57
Postat av: Anonym

tutorial på denna! :D

2011-06-01 @ 19:46:39
Postat av: c

Åh, kan du inte göra en med ljusrosa, ljusblå, gul (och kanske ljusgrön)? :D Älskar dom färgerna tillsammans! Speciellt nu till sommaren, men har ingen koll på hur man sminkar riktigt.. :o

Skulle vara riktigt kul att se hur du får till det! :D

2011-06-01 @ 22:06:19
Postat av: Bela

Vad kul! :) det är uppskattat som fan att du ger respons! Du inspirerar ju och fortsätter att göra det genom sådana här grejer.

Och det där har du också gjort det jävligt bra. Jag är så kass på att få färgernai en symbios med varandra. Du lyckas ju få den här regnbågsvarianten. Jag övar nog för dåligt. Har du NÅT tips som jag kan ha i bakhuvudet, för att lyckas lite bättre?

Stort tack ska du ha i alla fall! Du är GRYM! :)

2011-06-02 @ 05:28:56
URL: http://Http://Larvamasturbation.blogg.se
Postat av: Vanesa

Så snygga färger ihop ! :) bra sminkat

2011-09-22 @ 10:40:11
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test