New from INGLOT!



Hej allihopa, Lollo här, och jag ska bara hälsa från Johanna att hon har fått nytt smink av sin Pappa! (Tror jag? Jo, det var nog så. Hon återkommer om mer fakta om produkterna senare) Alla skuggorna är shimmery!

Wiie :D

Och, till alla er som tycker att det är jobbigt att Johanna inte bloggar lika ofta på grund av jobbet i Nordinggrå - var glada för hennes skull, att hon faktiskt har ett jobb! Skaffa jobb ni också, bli inte som mig, Jag är arbetslös och jätteemo!



Hehe okej nu har jag våldsgästat Chitty tillräckligt, hon hälsar och det gör jag med! HEJDÅÅÅÅÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test