Chitty Svarar, på skit mycke!





JAG BER OM URSÄKT i förväg om det är felstavat osv men jag skyndade med det här!
=)






Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

 Tack så mycket! Jag vet inte, ingen annan har sagt nått men då frågar jag er nu, HAR NÅN NÅ PROBLEM MED ATT PRENUMERERA PÅ BLOGGLOVIN??

 tänkte bara kolla om du vet någon bra sida där man man kan köpa löshår som har extrema färger? , jag har lila hår just nu och vill gärna ha löshår i samma färg eller någon annan knasig!
men där jag bor finns det inte någonstans , har kollat överallt och hittar inga bra sidor heller.

längtar tills inläggen börjar ramla in egen!


 

 Hm, altså de ända jag vet är happy hair, men de har bara syntethår, (sist jag kollade) Dock bra syntet, jag har några lila slingor därifrån och haft i kanske 2 år, dock aldrig använda haha ^^

 Väldigt fint! Skulle vilja gå till hon, vill färga det mörkrött och ha i löshår, kan man köpa löshåret därifrån? Måste man gå dit i förväg och säga hur man ska ha de så hon kan beställa håret i förväg om hon inte skulle de ha de där just då? :) Vill ha sån typ som dig, som man slipper ta av. ^^ Hur mycket kostar alltihop? Med färg, löshår och klipp?


 

 Ja jag tycker du ska gå till Dorion! Ja du kan beställa löshåret via henne, så du måste gå dit några dagar eller en vecka innan eller nått =) Priser har du på hennes salongs hemsida: http://salongbarock.se/

 


 

Hej! bli de inte dyrt med lös ögonfransar? man kan väll bara använda dom en gång? :) tack i förhand ;D

 Nej jag använder dom om och om igen tills jag antigen tappar bort ena eller dom går sönder haha ^^

Men jag använder dom enbart när jag sminkar sådär mycket, till bloggen eller när jag ska ut. Och om jag bara har dom till bloggen så tar jag av dom igen på en gång =)
65 kr på en månad är inte mycket, lika mycket som ETT McDonalds meal ;D 



jag har en fråga som är ganska lik den ovan, hur ha du råd med allt? de borde vara dyrt med false lashes! och kan du göra en tutorial om hur man använder alla borstar ( tools ) :D

 Jag lever som de flesta andra på mitt studeibidrag, (eller levde) nu ska jag försöka hitta nått jobb! Men hursomhellst så prioriterar man ju olika, detta är mitt intresse, vissa kanske har hästar eller bilar som intresse, då satsar de ju på de istället =)

Allt annat som löshår och kameror känar jag ihop under sommaren när jag sommarjobbar, så enkelt är det. Vill du ha nått så får du spara ihop själv! ;D  




Vad heter Sandras blogg då?
Är inte ni vänner längre?
:)

 Det kommer hon själv gå ut med när hon vill.

Nej vi är inte så bra vänner numera faktist, allt har väll sitt slut och människor ändras =) 




go greeeen!
vart fick du tag på pinsen? :o vill ha!

 På djurensrätt tält på gatufesten in Sundsvall ^^




Du kanske kan göra en "30 day challenge" (de finns nog 20 eller 10 day också, googla på det så får du se, de finns massor)? :) Egentligen så ska man ju då skriva ett inlägg varje dag, men eftersom du inte har så mkt tid så kanske du kan göra flera tidsinställda inlägg i några omgångar eller bara få lite inspiration av listan? C:

 Ja, men då måste jag ju ta min tid o göra det också. När jag väl har en dator så äre i typ 5 min. Så tyvär ni får hålla ut en stund till. Är i Sundsvall i mårrn så jag KANSKE hinner sitta lite då =)

 


 

Använder du lösögonfransar eller är det dina naturliga? :)

 Jag orkar inte kolla vilken sminkning du pratar om för jag har klickat bort, men troligen så är det med lösögonfransar =)

 


 

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

På sommarn så har jag ingen dator så typ 5 gånger på 3 månader ;D
Annars så kan det bli mellan 1-10 inlägg om dagen =)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hmm konstigt, jag har fått en nästan exakt likadan kommentar som den översta. ^^

2011-07-20 @ 19:40:56
URL: http://prbykajsa.blogg.se/
Postat av: linn - foto & photoshop

ooohh.. den där kommentaren där längst upp"verkar inte kunna prenumerera" är fejk. Det är någon som skriver det till nästan ALLA. Har själv fått det ca 3 gånger :o Vet inte vad personen är ute efter

2011-07-22 @ 14:12:07
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test