Chitty Svarar om varför jag inte uppdaterar just nu!

P...nått: Hörru chitty, det är tomt på tumblr utan dina inspirerande bilder :O Vart har du tagit vägen? :O

 

Hörru du, jag är i nordinggrå vilket jag nämt ett antal gånger och där sommarjobbar jag och jag har inget mer internet än det sega på min iphone och jag ägnar inte all tid där utan ute i solen. Kommer tillbaka i augusti och är mer aktiv! tudeluu!

 

 

annie: SNÄLLA fortsätt blogga! jag älskar din blogg och jag har läst nästan alla inlägg du gjort som finns kvar! snällasnällasnälla uppdatera bloggen mer, jag vet att det kan bli stressigt med katt och jobb etc. men du kan väl iallafall försöka? för det är många fler än mig som vill att du ska fortsätta uppdateringar! du kan göra tidsinställda inlägg om du inte har mycket tid, men snälla fortsätt! kram!

 

Jag är hemskt ledsen men jag kan inte för jag har ingen dator. Så enkelt är det, även om jag har tid så har jag inte möjligheten. Jag har bett min pojkvän skriva åt mig en gång så jag bryr mig om er faktist men det är svårt utan dator. Närmsta dator är mer än 1 mil bort och det är den segaste datorn jag någonsin upplevt. Bloggat från den OCKSÅ så jag gör mitt bästa jag lovar!

 


Jag är i Sundsvall nu och stannar tills fredag kväll, men kommer inte vara vid datorn mycket ty der är gatufest och time to catch up on some old friends time!

 

och tidsinställda saker kan jag inte med, du får gära lära mig!

 

jag har min mobil med internet sure, men det enda sättet jag vet som man kan blogga på är att skicka mms, och jag har inte lust att spendera pengar på att blogga.

Kommentarer
Postat av: annie

det finns en kalender uppe i hörnet bredvid där man skriver rubriken, du klickar där, och väljer datum och tid som inlägget ska laddas up. :)

2011-07-07 @ 16:53:30
URL: http://aaanniee.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 09:36:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test