svar

Tack, gulligt av dej att svara!! Jag har tänkt på att köpa lösögonfransar, men vad ska man använda för lim, typ vad rekomenderar du, hehe! Sorry om jag besvärar dej med typ asmycke frågor!!
Kram Becca x)

 

Make up store's har jag hört är bra, annars så funkar den jag har som heter lash grip från ardell.

 

 

 

fina bilder men tycker att de ser väldigt redigerade ut och då du redan har väldigt mycket smink känns det lite överdrivet och onaturligt. 
kan du inte lägga ut en bild där du inte redigerat och inte har så mycket smink? =)

 

det var menigen att dom skulle vara så =) Vill du se mer naturliga bilder så får jag säga tyvär det är inte min speciallitet, tycker sånt är tråååkigt ;D

 

 

Hej på dig :) Kan du göra en header till mig? :)

 

Hej du! nej jag gör inte headers till andra folk. Tar för mycket tid. tyvär :/

 

 


 

Du, kan inte du göra en spotify lista, eller en lista bara,på musik som man kan dansa street bra till?*
eller som du brukar dansa till.

 

 

svar: jo det kan jag nog=)


 

 

TILL ALLA!!! INNAN NI FRÅGAR KOLLA RUNT PÅ MIN BLOGG JAG HAR SVAREN PÅ MÅNGA AV ERA FRÅGOR REDAN! TAACK! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test