Svar till emma

Hallå c:
Jag har en liten fråga, om jag inte är helt bakom så går du 3:e året nu, jag beundrar din stil jättemycket, men vad har du för planer inför din student? Ska du ha ditt rosa hår, eller det blåa?

Bara jag som undrar, du behöver inte svara om du inte vill ;D

 

 

Klart du kan fråga vad du vill =D

 

Ja det stämmer jag går mitt sista år på gymnasiet. Mina planer för studenten är att ha svart hår =) (möjligen med lila eller gula slingor) Eftersom efter studenten måste jag hitta jobb och då är det större chans att få jobb med svart än rosa hår.
Jag ska ha kul också och njuta och gråta för jag kommer sakna min klass så mycket ;(  Sen så ska jag ha en vit klänning på mig (tihi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret! =D

Svart hår med lila/gula slingor låter snyggt, sen så är du jättesöt i ditt rosa också! ^^

2011-01-31 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test