Shopping med B-rudarna!

Efter jag hjälp dorin så tog jag mig till Birsta City (en galleria här) men hannah och lollo =D

 

VI va där från typ kl 13 till typ kl 17 :O omg!

 

jag hann iaf köpa mig en del saker, och önskade mig ännu mer


 

Nån..bälte.. rosett..leopard..sak??XD den kostade enbart 20kr på monki så jag bah, men why not!? :D kan ju fota nån i den ;D

En Svart och en Rosa rosett, 10 kr st på monki! (Min lillasyrra som är modell ;D)



Dry Shampoo som funkar assss bra! =D stort tips!

 

Party linne och en danströja (dock så köpte jag den igår)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test