Powernap och redigering

JAG har bestämt mig, jag ska inte redigera mina bilder hemma, FÖR min skärm är inte som alla andras, den är lite speciell hehu! Min svart, är alla andras grå typ så när jag redigerar en bild som ser as bra på MIN dator, så gör den inte alls det på alla andras.

 

Som bandbilden jag la upp, kollade på skolan nu och blev chockad, så ska den INTE se ut!
:(

 

Så nu ska jag börja sitta på skolan och redigera så det blir rätt! =D

 

Så här ser jag väll ut när jag är i min egna värld. Det är faktist sant att jag ser sur arg eller ledsen ut då, vissa lärare har trott att jag är sur på dom men det är jag inte ;D

 


Har även råkat somna när jag kom hem, trött chey? jag tror det!

 

 

Jag hatar verkligen att sova mitt på dan, jag har dåliga minnen av det att jag går runt och tror att det är nästa dag så är det inte det och en gång blev jag sååå knäpp i huvvet för jag trodde klockan var 4 på natten, och INGEN var hemma, sen kom dom hem och börja ta fram chips och sånt och skulle kolla på tv, och så stog jag bara där och sa "men hallå!?!?! vad håller ni på med!!?!?! ohilip och simona måste sova!! klockan är 4!!!!" pappa bah "ja, klockan är 4a..." jag fick typ daaaaaaaaaaaaaaaaaaamp!

 

 

Så jag har undvikt att sova på dagarna, meeen ibland är man trött!

 


Hittar ingen bra sov-bild men hittade den här som får bli dagens random bild..
tyckte den va ganska kul ;P
Saknar det håret lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det håret var jättesnyggt! :D

2011-01-20 @ 00:11:02
Postat av: ..

älskar ditt hår där! så sööt :D <3

2011-01-20 @ 15:44:55
Postat av: Anonym

snygg!

2011-01-20 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test