Min Blixt Lever Igen!

Idag medan jag fotade en tjej så typ dog min blixt, trodde jag!

 

Det va såhär, att jag trodde jag hade stängt av den för att vila liten stund. Sen när jag skulle he på den igen så va den redan på, fast det lös inget ur lampan eller nått så jag fick panik och trodde den va trasig. Och då tänkte jag att då måste jag väll köpa en ny lampa. Men jag letade runt på internet osv och försökte kontakta mina foto lärare som inte svarade! och jag viste inte vart man kunde köpa en 250W lampa lix, jag hade typ panik för i mårrn ska jag fota ett band och är beroende av den blixten kan jag säga!

 

Hur som haver så kolla jag lite nu, och såg att det finns 2 knappar brevid ON/OFF knappen, 1 som stänger av blixten och 1 som stänger av lampan. det va dom jag hade råkat trycka på ist för ON/OFF tidigare idag!!! så den är inte trasig! den funkar aldeles utmärkt!

 

 

Kan inget om prylar.. men på nått sätt lyckas jag alltid ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test