Dag 30 – Ett sista ögonblick

Oj, råkade glömma bort den här, den skulle jag göra några dagar sen :S


Men jaha ett sista ögonblick... vad det ska vara mycket ögonblick! gah!


jag höll på att bli påkörd av en buss i måndags om det räknas. Det var as pinsamt för jag gick över en korsning typ och pratade i tele, jag trodde bussen skulle ta den första vägen så sprang över den snabt men sen tog den den andra som jag stog på precis då så ser jag när den åker mot mig och jag får panik och står och glor sen börjar jag flaxa med armarna och sen springer jag åt vänster, sen till höger sen garvar jag sönder medans folk går förbi haha as kul! ;( kan säga att det var dagen sandra hade gjort en rolig frilla på mig också, måste sett as roligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test