Dag 25 – En första

Jag kommer ihåg det första klackskorna jag köpte! (fick)

 

Jag tror jag använde dom EN gång... HAHA men det gjorde så ont!

 

Jag va inne på nån random affär i Oman med familjen så såg jag dom, och jag va inte nån tjejig tjej då men jag tyckte dom va häftiga och jag ville nog bara ha dom för dom va tuffa, inte för att jag skulle ha på mig dom?

 

För sen en dag när vi skulle shoppa igen kom jag på att jag kan ju faktist ha DOM skorna på mig!! (omg!) Tyckte det va så spännande och kul och tufft! Men jag ändrade mig snabbt eftersom det började göra ont efter ett tag haha ;D

 

 

tyyyyyp såhär såg dom ut fast det va ingen häl, och det va i jeans tyg ist för svart och hade nån röd rand typ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test