Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar reflekterar oftats hur jag känner och mår. Har haft mardrömmar ett tag nu men för några dagar sen började jag drömma gott och sova bra, vilket är as bra! =D

 

Jag tycker att människor är ju olika konstiga i verkligheten, folk kan peka och säga "gud vad konstig han är!" men i drömmar så är alla lika konstiga, vilket jag gillar, vilken seriös människa som helst kan drömma om att grodor flyger i ett flygplan som blev en ballong som åt tårta typ.. I drömmar är alla jämställda och lika konstiga.

 

Ni vet i filmer, när nån "drömmer" så säger personen typ "oh no i have to wake up, come on come on! wake up!" typ, jag har aldrig fattat det, att man kan förstå själv att man drömmer NÄR man drömmer, och att man kan prata till sig själv i drömmen, TILLS det hände mig!!! Nån månad den drömde jag en as läskig dröm om nått lejon som skulle äta upp mig så vare massa folk som skulle rädda mig, men den kom ikapp mig ändå och i slowmotion hoppa den mot mig med sina stora tänder och då sa jag till mig själv "vakna! du måste vakna nu! annars kommer du dö!! det är en dröm vakna då! hur gör man när man ska vakna? ska man börja sparka runt? men jag känner ju inte min kropp just nu hur ska jag kunna kontrolera den och få den att röra på sig!?!?!?"

 

Haha så ja det är väll det jag kan säga om mina drömmar =D
jag leker med min cam och min iphone^^ (brist på bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test