Anonym som bryr sig om mig och sandra

Anonym som frågat vrf jag och sandra inte är med varran: tyckte ni va så söta o bra tillsammans o undrar om eran vänskap e över:o

 

 

Jaha jag får väll ta och skriva nått om det här då, min och sandras vänskap är absolut INTE över! så då va det klart! ;D hehe

 

Nä men det blir så när man inte har tid att vara med varran och man blir upptagen med sitt eget, man lix, tappar bort varran och så känns det bara inte som att man är bästisar nå mer typ, men bara för att vi inte umgås så mycket och så så är våran vänskap inte över, men ibland så ändras folk och man har annat för sig :P Du behöver inte oroa dig för oss^^
haha<3

Kommentarer
Postat av: hanna

shiit vad jag älskar din hårfärg på sista bilden! eller visst är det du till vänster?...

2011-01-16 @ 21:57:33
URL: http://aadolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test