Request av S-I-X-X + blåa ögonbryn

för ett bra tag sen fick jag en super bra request av S-I-X-X

 

"Vitt ögonlock med en regnbågsfärger från ''the crease'' och upp, sen typ rosa/blå mascara på det :D"

 

Tyckte det lät super awsome, så jag gjorde den idag! men jag bara fortsätte mer och mer, och tänka sig, att det blev en sagolik sminkning..IGEN! ;D

 

Jag har blå mascara på dessa bilder, dock tycker jag itne att det syns, förmodligen pga att mina fransar är ganska mörka, synd :/

 

 

Jag hade ingen blå kajal, men jag ville så gärna ha det! så jag fick lida med att använda ögonskugga så nära som möjligt, fick lite i ögat men de va värt det ;D

 

 

målade med blå ögonskugga som lipliner fast inte ända in i kanterna, testa bara lite :P

Kommentarer
Postat av: linnea

ascoolt! kan du inte testa att göra typ zebramönster? :D Rosa, rött och gult kan också bli coolt!

2011-08-19 @ 21:16:59
Postat av: jennie

fyfan va häftigt. A M A Z I N G!

2011-08-19 @ 21:39:46
Postat av: dorion

superfint på ögonen, tkt mindre om läpparna (?) tkt det blev så vintritgt där... :/

2011-08-19 @ 21:41:27
URL: http://dardesign.se/blogg
Postat av: s-i-x-x

Haha, nu blev jag fett glad!

Det blev fan jättefint ^_^

2011-08-21 @ 15:03:08
Postat av: maja & zoro

Häftigt !! :)



fin blogg :)

2012-01-13 @ 09:06:21
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test