Lady gaga, Beyonce, Rihanna, Jay-Z...vad lyssnar vi på EGENTLIGEN!?

Idag har jag upptäckt nått väldigt intressant, Min syster kom och sa det när jag lyssnade på Beyonce.

illuminati

Jag va tvungen att kolla upp det nogrannare! Har inte utforskat det klart än men vill sprida vidare till folk!

 

Jag vet inte om jag tro på det ÄN men förmodligen så gör jag det, jag tror på gott och ont, jag tror på demoner och änglar.

Det dyker även upp trianglar och ugglor, hmmm SOUNDS HIPSTER!


Detta är bara del 1 av 11, kolla på alla 11 innan du suckar och slutar bry dig!



Kommentarer
Postat av: Elin Kempe

Jag kan säga så här , jag har forskat i de där ganska länge, och de finns så mkt bevisat !

illuminati som de kallas är i mot alla religoner osv,

besatt av djävulen brukar de mest va,

de är häsmkt och jag hatar illuminati...

2011-08-21 @ 19:47:02
URL: http://ekempee.devote.se
Postat av: ELINA

Har vetat om detdär länge, och är bara glad att fler

får upp ögonen för det! Jag tror det finns en möjlighet

att Illuminati fungerar precis som alla säger, och allt

som står. Jag är sjukt öppen för allt, så jag tycker

seriöst synd om människor som skrattar åt en när man

snackar om sker som Illuminati. Det kan alltid finnas

en möjlighet. Och NWO har ju bush, samt obama mfl

snackat om. Tror det inte kommer något gott alls ut

NWO. Blir bara förbannad när jag tänker på det!



Sen när man är medveten om exempelvis att trangeln

representerar och används av bland annat illuminati

lägger man märke till den överallt, mhahah, mina kompisar

klagar alltid på att jag JÄMT påpekar det. Men jag

brukar garva efteråt eftersom det nödvändigtvis inte

alltid behöver handla om just illuminati. Men man

lägger ofta märke till dem i nyare disneyfilmer.

Då blir jag bara äcklad... typ som det allseende

ögat, trianglar och massa annat uppenbart som egentligen

INTE hade BEHÖVTS användas. Då ifrågasätter man ju det, om varför den symbolen ÄR DÄR istället för en

annan.



Sorry långt xD

2011-08-22 @ 13:50:49
URL: http://roccam.se
Postat av: ELINA

sv: Ja, precis! Det är ju sjukt skrämmande om det

verkligen är så! Men ah, är man medveten om det

så börjar man tänka helt annorlunda, det har jag

märkt att jag gör iallafall D:

2011-08-22 @ 16:20:18
URL: http://roccam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test