Chitty Svarar!




Verkligen jättefin!^^
Men måste fråga, har du gett upp din ''Chitty stil''?
Minns att när jag började följa dig på bdb och på bloggen så hade du långa lösögonfransar, svart vit sminkning och stort hår. Inget fel med stilen du har nu, men har du bytt stil lite sedan dess?^^

haha nja jag vet inte, jag tror jag bara inte orkar fixa mig så mycket nu mera. Mitt självförtroende har gått upp så i dont need the makeup lixxxooom. men går jag ut eller så så blire "da chitty style" ;D


Fan vad snygg den gul/vita tröjan var! Vart köpte du den?:)

i know right!? på bikbok, rea! woho ;D


jag antar att det är kontaktlinser :)
awesome
nepp det är photoshop haha ^^

Kommentarer
Postat av: Lavi

Hej! När du hade rosa hår var det bara toning eller var det riktig hårfärg eller vad man nu ska kalla det? :3

Om det är hårfärg och inte toning vad är det för märke?^^

Jättefin blott btw! c:

2011-08-03 @ 09:55:57
Postat av: Lavi

blogg* xD

2011-08-04 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test