Upp och ned

Har du nånsin känt dig upponer?

 

Så känner jag mig nu, men som tur är så är hjälp inte långt bort utan om 17 dagar får jag träffa Stephanie!!!!!

 

Ska ju till min pappa i Dubai och då kommer stephanie också komma ner till dubai!! (hon bor i qatar) så det kommer bli såå kul! IM SO EXCITED!!!
Senast vi träffades va i september 2009 !!!! sjukt länge sen!!

 

Ni som inte vet vem steph är så är hon min bästa kompis och har varit det sen vi gick i 4an, vi träffades i Oman när vi båda bodde där, men sen efter 2½ år så flyttade hon till Qatar och efter 3 år flyttade jag tillbaka till Sverige, så nu träffas vi typ 1 gång om året i nån vecka.. vilket inte är så kul men tänk att vi fortfarande håller ihop??? THANK YOU INTERNET !

 

Många kommer och går, många sviker, många sårar, men en jag alltid kommer ha vid min sida, som är 100% äkta och ärlig är den här damen, I LOVE YOU STEPHANIE<3

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 11:58:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAA! Underbar video xD

2011-04-03 @ 13:27:51
Postat av: c

Ditt hår va så sjukt fint där! :D Älskar det!<3

2011-04-03 @ 15:44:05
Postat av: b

det är nån som heter Samantha Smith på facebook som tror att hon är du, hon har din bild som profilbild på facebook. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002202521400

2011-04-03 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test