Chitty Svarar!

vem är tjejen på första bilden?

 

jag kommer inte ihåg vad hon heter, hon hade en blogg förut och namnet var en pokemonfigurs namn har jag för mig.... kommer tyvär inte ihåg  :(

 

 

Bea: Hej !
Älskar din blogg !
Btw, har du något tips om hur jag säkrast färgar mitt hår vitt, från mitt svarta/mörkbruna hår ? :) <3

 

Hej! tack så mycket!

Jag skulle rekomendera att speara ihop liiite mer pengar och gå till en frisör (som alltid) jag tycker att om man ska göra en stor skillnad så bör man gå till nån som kan och vet vad hon/han gör, det är verkligen värt alla pengarna!

Om du inte har jobb eller pengar eller så så kan du göra som jag gjorde när jag blekte min lugg, jag blekte först hos frisören 2 gånger (fick 2a blekningen gratis dock för blabla) Sedan 2-3 veckor efter så blekte jag själv hemma, 2-3 veckor senare blekte igen och så använde jag silvershampoo. För bara frisören kan bleka första gången så blir det bättre om du ska göra själv sen. =)


 

 


vars beställer du dina lösögonfransar? (a)

 

jag beställer inte mina utan köper på t ex Åhlens =)



Om ni inte har märkt det så har jag börjat med att samla ihop till 3 frågor sedan publicera, eftersom det va ganska jobbigt att ha nått inlägg med 5 frågor och nått med bara 1 :P

Kommentarer
Postat av: asta

Sanna Holmberg heter hon :) Sanna Lejonhjärta Holmberg på facebook för att vara exakt, grymt snygg brud, sjukt trevlig också haha

2011-04-17 @ 23:19:35
URL: http://kidasta.blogg.se/
Postat av: Emmie

Tjejen heter Sanna Holmberg. Hennes blogg hette wynaut.blogg.se

Grymt snygg tjej! :)

2011-04-24 @ 22:12:33
URL: http://swalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! den tjejen du inte visste namnet på heter Sanna Holmberg! grym tjej o bor i kungsbacka!

2011-04-29 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test