Chitty Svarar!



hej johanna jag undrar hur kan du få till den där atografen med pussmunnen efter varje inlägg? :D

 

Jadu, det var en bra fråga, det var ett tag sen jag fixade den. Jag gjorde i alla fall bilden först i photoshop, sedan laddade upp som bild i 1000px och öppnade bilden och tog URL adressen (som en header) sedan klistrade jag in den där länken nånstans, jag kommer inte ihåg vart men googla eller kolla på designadinblogg.se =)

 


 

Skulle inte du kunna lägga upp bilder på olika side cuts som du tycker är snygga, med mönster också som är inte så extremt vanligt tråkiga men ändå inte någotsom är heelt överdivet. 
älskar din blogg!

 

Side cuts tycker jag enbart är snyggt om man har lite hår fram mot ansiktet, är det HELT rakat så kan det se fult ut på dom flesta (enligt mig då), men finns såklart undantag. Tycker också det kan vara snyggt med en stjärna eller så inrakat.

 

 





 

 

vad använder du för vit fäärg?!? :D

 

En vit ögonskugga ifrån makeupfabriken =)

Kommentarer
Postat av: madde

vem är tjejen på första bilden?

2011-04-16 @ 10:13:03
Postat av: Bea

Hej !

Älskar din blogg !

Btw, har du något tips om hur jag säkrast färgar mitt hår vitt, från mitt svarta/mörkbruna hår ? :) <3

2011-04-16 @ 14:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test