Snart är det danstävling igen!

Jag hade inte tänkt tävla nått mer efter Sundsvalls tävlingen, MEN det är ju så kul! taha!

 

Ska tävla i street singel, disco singel (OMG) och street par! =D

 

Jajjemen jag har hittat en danspartner i street! ska bli så kul och spännande! Vi har ganska olika dansstilar men hoppas det kan vara till våran fördel? :D

 

Sofia Lindberg heter hon och är aaaasss grym på att dansa och sjukt fin och snäll! :D

 

7e maj ska jag tävla, i Falun! =D

 

 

I fall att ni missat min grymma stora syster och hennes pojkjvän (som även inledde extreme styling showen i söndags)

 

 

De har blivit antagna till EM! Både i singel och i par! SO EXCITING! EM är i danmark och jag hoppas att jag kan följa med och peppa! =D

Kommentarer
Postat av: tilla

vad heter låten i videon :D?

dom är grymma förresten!

2011-04-13 @ 18:20:12
URL: http://iqtusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test