Evil Disney Witch sminkning!

Äntligen har jag hunnit gjort den här tutorialen!

 


Kommentarer
Postat av: Bela

Såååå ja! Duktig flicka! :D

Det kommer jag ha stor användning för, dels för att jag vågar mig på färger och för att jag har paletten.

En sak fattar jag inte, vad är det i flaskan som du doppar penseln i för att få färgerna så starka? Kan hända att du nämnt det men iphone och ljud va'... :P

Schysst att du la upp den. Mycket uppskattat!

P.s nu lär syrran bli bänkad framför Chitty.blogg.se också.

2011-04-17 @ 00:31:54
URL: http://Http://Larvamasturbation.blogg.se
Postat av: Anonym

hej vilken sskola gick du på innan du började på gumnasium? :XDD

2011-08-22 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test