APRIL FOOLS!

Jag är nog en av dom mest lättlurade människorna i världen

 

så va lite rädd för den här dagen samtidigt som jag kände att jag måste ge igen!

 

Så hade glömt bort totalt såklart och läser att seremedy (johans, mitt ex band) ska spela in en låt med Bill Kaulitz!!! AAWWMAAGADDD !!!!! tänker jag! eftersom jag älskar bill  HAHAH BLIR SÅ SJUKT GLAD OCH GAAH så skriver till johan helt hysteriskt, så skriver han bara, kolla vilket datum det är..

 

LOL! blev fett ledsen sen dock :( va så pepp hahaha!

 

SEN måste jag hitta på nått också! så jag gör såhär, trodde INGEN skulle gå på men det gjorde folk tihihi!

 


Kommentarer
Postat av: Emmeli

DÄR ÄR JU JAG :O superräven!

2011-04-01 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test