svar

vilka stilar har du haft?

 

Vet inte vad jag ska svara på den frågan om jag ska vara ärlig.. det här med stilar är så komplicerat och förvirrande. Vissa (som jag inte förstår) byter ju stil varje månad, men jag har lix aldrig "valt" en stil. Om jag kunde eller skulle det så skulle jag lätt "välja" såna där hippies! med dreads och as slappa kläder haha men jag vet ju själv att jag inte är så. Så ja, jag har varit lite skate-punk, lite emocore, lite scene, försökte vara normal ett tag också men det gick inge bra och nu är jag väll bara lix.. massa blandningar! XD haha

 

 

och så va det nån som sa att dom får aldrig till sminkningarna, mitt tips är att ha en bra primer, och bra kvalité ögonskuggor osv, jag rekommenderar coastal scents 88 palette starkt! =D med den kan du inte misslyckas ;D
NU SKA JAG IVÄG OCH DANSA FÖR 3E GÅNGEN IDAG! om nu stepp räknas som dans? tydligen eftersom vi har det i våran dans-idrott XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test