"Raska på nu, dumma flicka!"

känner mig som askungen när hon städar, fast det är ingen som skäller på henne att städa förutom hon själv!

 

Ska ju ha lite party här och då måste det ju vara städat, så det är det jag hållit på med sen jag vaknade och kommer fortsätta med ett tag till ;/

 

 

meen!

 

Jag ska få en as snygg top av mamma och pappa som jag kan ha på mig ikv, händer sällan så jag är så glad för det ;D hihi =D

 

 

skriver mer sen, lägger väll upp bilder i mårrn och så!

 

juste, skulle ha tagit nya bilder till min kommande header idag, meeen, hinner inte det, måste städa och fixa! så det blir nästa helg =D

 

 

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test