Från skolfoto till fotomodell?

Idag hade vi skolfoto och efter frågade fotografen om jag kunde tänka mig ställa upp som modell^^ så jag jag fick hans visitkort osv haha skitkul ;D synd bara att jag inte fastnar på bild.. men det är hans problem!

----------->


 

och så fick jag några frågor:

 

när du färgade utväxten, hur går det för vaxet som är i ditt vanliga hår? slits dom eller ??

 

det går väll bra antar jag, jag litar på min frisör http://www.daredesign.se/blogg/ ;D

 


snart ska jag iväg på discon!! wiee =D har längtat så sjukt kul =D

 

hoppas bara jag inte är lika yr som jag va på historian idag.. jag gjorde ALLT fel, fattade ingenting och hade medvetet lämnat anteckningsboken i skåpet 20 min därifrån, fullständigt borta xD Blir väll så när man vaknat vid 5-6 tiden och har plugg-ämnen tills kl 16.30 ! x_X

Kommentarer
Postat av: dorion

haha, då måste jag fråga, vem var fotografen som tog skolfotot? ^^



och nej, fästena slits inte alls av färgningen.

2010-09-09 @ 20:37:06
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test