Från Annika

ibland känner jag för att lyfta fram vissa såkallade "fans" för jag tycker dom är så söta^^

 

 

Fick av Annika:

 

Hej <: jag har ju frågat dig massor med frågor tidigare hehe :)
Men..
När jag såg dig och Sandra första gången va ju tanken
shit jag vill se ut som dom Men det är ju svårt och ändra ansiktet utan att operera och så mycket vill jag liksom inte ändra mig. Men jag har faktiskt börjat tänka att jag är jag, och jag kommer alltid se ut såhär om jag inte gör något (opererar mig eller nått) men jag kommer säkert ångra mig senare om jag skulle göra det.. Men jag har börjat tänka lite på hur håret och ansiktet ser ut (frisyr, smink) osv och jag har fått upp mitt självförtroende något ^^
Men jag försöker hitta min stil nu och jag har nog lyckats ganska bra ;D
Juste jag älskar din blogg ju och det tycker jag du ska veta, och jag ÄLSKAR din nya header! ÅÅh det va det första jag reagerade på när jag gick in på din blogg ;D Skit snygg :)
En annan fråga.. 

Har man dålig fundation / puder om man blir blank i ansiktet? Jag har ju haft problem med det i någon / några månader nu :O Man känner sig ofräsch och på något sätt flötig i ansiktet och det är inte mysigt! Vad tror du det kan bero på?
och så är det ju verkligen INTE snyggt när det blänker, man vill ju att det ska se naturligt ut ><

Det blev ganska långt, hoppas du orkar läsa allt ;D
Kram <:

 


Va bra att du känner att du är DU och att du håller på hitta dig själv det är skiiittt bra! och försök inte gemnföra dig sälv med andra för det bryter ner en så mycket, tänk lix, att jag tex är kort och har torr hy, hahah nu ska jag inte dra upp nagativa saker om mig men det finns massor och du har säkert egenskaper som jag önskar att jag hade!!

 

 

Och du har förmodligen fel foundation och puder just för DIG, kanske inte dålig, men fel för din hy. Prova med produkter som är anpassade till feta, ojliga hudtyper, fråga nån på kicks eller så =D

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack! :D

2010-10-15 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test