FRÅGOR

fick en rad frågor från en anonym:

 

 

1. hur lång är du?
2. hur mycket väger du?
3. är du oskuld?
4. hur gammal är du?
5. det sägs att du går runt och har sex med jätte många, varför har du det ifall du är så himla kristen? :S jag fattar inte...

 

Jag är 155cm LÅNG ;P

 

jag väger väll mellan 44 och 46 kg

 

varför vill du veta om jag är oskuld? du har inget med det att göra

 

jag är 18 år

 

jag har inte hört nått rykte om att jag har sex med jättemånga? och jag har absolut verkligen inte det! Det skulle vara det sista på min lista att göra. och vrf tror du att jag är så "himmla" kristen? jag är kristen punkt slut.  nu kanske du fattar?

 

;D

Kommentarer
Postat av: CC

Hahah jävla retard som ställt dem där frågorna<3.

2010-10-13 @ 19:56:22
Postat av: Anonym

Men, hahah, det är typ det enda random folk på internet hittar på som vemsomhelst. Bara skita i det. Det är alltid "hon är en hora". Bara fantasilöst.

2010-10-13 @ 20:08:07
Postat av: Anonym

tycker det var rätt intressanta frågor. iaf den sista :)

2010-11-24 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test