Emochan..need i say more?

Har lite kul nu åt vad folk skriver om mig, har varit uppe där ett tag men det gick inte så bra för personen som la upp mig att få skit om mig för, ja.. det finns typ inget skit om mig så folk va till störta dels bara snälla (resten bara rumors) fail på personen som la upp mig och.. jag vet vem du är,.. haha xD

 

iaf nu så har några stycken skrivit sen jag kollade sist, och ja först blir jag förvånad, sen arg sen börjar jag skratta ;D se själv! dom 3 senaste

 

tänkte svara på er 3:

 

1: hurrudu skaffa glasögon rosa/lila+rött är super coolt ! såderså! ;D hahaha

 

2: hål i läppen?.. nej? XD

 

3. jag "knullar" inte och ill have you know att jag kan vara riktigt trevlig trots mitt rosa hår! omgz!:O ;D haha XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu när dom säger det så ser det faktiskt ut som att du har hål i läppen. inte en piercing alltså. på underläppen. där ditt läppglans skiner för mycket. och lila + rött är faktiskt inte snyggt.

2010-10-01 @ 23:08:39
Postat av: Anonym

är väl inge fel med lila+rött?

alla kanske inte har samma smak liksom.

jag tycker i alla fall att det ser snyggt ut :D

2010-10-01 @ 23:13:40
Postat av: Anonym

lila och rött är bara en nypa ifrån samma modekatastrof som lila och rosa, tyvärr

2010-10-02 @ 14:01:12
Postat av: Anonym

tsss...ett hål i läppen...c'mooon:'DDDD du e skiiit snygg!

2010-10-03 @ 00:01:21
Postat av: amanda

Men snälla någon. Dessa kommentarer skrämmer mig. Om nu hennes hår är så fult, kan ni väl iaf länka era bloggar? Jag menar, ni är såå mycket fulare som är anonyma.

2010-10-05 @ 17:21:40
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: Ringy

Alla tycker ju olika ^^ Man ska va som man trivs själv :D

Tycker iaf du e sjukt fin oavsätt hårfärg ^^

2010-10-08 @ 16:41:46
URL: http://ringy.blogg.se/
Postat av: Ida

Jävligt sjuk sida det där!

2012-03-21 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test