Dubai!

Pappa kom in nyss och berättade att han skulle flytta ensam till dubai för att jobba och få in pengar.

 

Dubai ligger brevid Oman och vi har varit där några gånger, sjukt lyksigt och awsome ställe!

 

Han har jobbat i Oman i ja vad var det, 3-4 år förut när resten av familjen bodde här i Sverige. Så det är inget nytt plus nu är jag och Emelie så stora så vi kan ta hand om os själva ;D Känns lite weird dock, vem ska fixa mina data problem? laga mat åt mig när jag failar? skjutsa mig när det är SOS! .. Får väll bli Johan ;D<3

 

aja om man inte trivs på sitt jobb och får erbjudanden om jobb som man känar typ 3 gånger mer på så säger man inte nej, man måste ju försörja familjen! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test