Danstävlingen i Falun!

Va ju på RG's dance cup i falun igår!!!!

 

åkte kl 5.00 från sundsvall, senv a vi där i 8 timmar och sen åkte vi hem igen.

 

Jag och Cookie kom 1a i disco par!!!!!! =DDD så sjukt glad, har aldrig haft så kul på dansgolvet förut, seriöst i loved it =DDDD (även fast det va disco ;P)

 


 

I street singel så gick det inge vidare, men ja kan vara så ibland.

 

Måste varit karma, för det va sjukt bra låtar hela tiden jag blev så sjukt pepp och önskade att jag skulle få en bra låt också, men nää jag fick världens sämsta, som jag inte hittade taken i förens typ, halva låten. Det är nog anlednignen till vrf det gick så dåligt, dels för dommarna såg att jag inte hade takten eller kände låten. och för att jag blev as sur pga låten så jag dansade inte fullt ut och såg inte så glad ut heller kan jag tro. Och i silver är det ganska mycket att man ska känna låten så HAHA jaa men nästa tävling är den 27e november, SM!!! ska bli kuuul =D
1a
Disco Par Brons
med Cookie<3 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test