dansdansdans!

Efter skolan fritränade jag i 1½ timme, gick as bra, dock är jag itne klar med koreagrafin, efter det gick jag och köpa en efterlängtad cola! haha ;D

 

sedan va jag så effektiv så jag stog och lagade mat!! quorn filiéer med curry sås och pommesfrites! NOMNOM!

 

Nu sitter jag och pluggar :(

 

 

det där va en as bra sammanfattning om mina vardagar nu kom jag på!!! Skola, Dans, mat, plugga!!

 

Juste jag fastnade på ett danssteg i kanske 15 min och kom inte vidare, blev galen så jag började skriva på ett sms till syrran att hon om hon kunde ksulle komma och hjälpa mig XD och när jag håller på och skriva kollar jag upp, och så står hon där!! HAHA ;D så hon hjälpe mig woho! :D

 

 

här är hon från senaste tävlingen:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test