dans

dans kan antigen vara en koreagrafi som nån gjort som du ska lära dig med 4or och 8or.

 

men det kan vara mycket mer, det kan vara ditt sätt att få ut dina känslor och uttrycka dig på.

 

Och man kan göra det när som hellst, i sitt rum med volymen på högsta grad och bara röra dig på ett sätt bara du förstår medan dina tårar rinner.

 

Nu ska jag ner på dansen ;D

 

-sen så har jag i många år typ, tänkt, ska jag börja skriva ner allt jag känner och tänker? det händer nån kväll, kanske 1 gång i veckan, men jag blir aldrig klar typ, så jag funderar på om jag ska börja skriva låtar för jag har så sjukt mycket tankar i huvvet och kan säkert få till as bra texter. få se. isf blir det nog bara för min egen skull dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test