Bara en sån där dag som börjar fel

igår började det med att jag försovit mig med typ 3 timmar, missat naturvetenskaps provet och religionen, najs! .... :(

 

sen så fick jag vänta på pappa i en timme så jag kunde åka och köpa presenter åt hannah och lollo (lollo ska firas idag kommer bli fett kul! =D)

 

sen åkte jag med till kyrkan för att lyssna på Peter Ljungren, den här snubben:

 

(vill ni att jag skriver mer om jesus och kristendommen osv får ni säga till =D)

 

 

Sen så åkte jag hem och fick reda på att det va gratis inträde på stadshuset och att johan, martin, dennis och sofia va där. chillade bara lite där träffa lite annat folk sen åkte jag hem och sov så gott i min sköna säng haha ;D

 

Johan och Martin får stå för bilden ;D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer om kristendommen :D

2010-10-09 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test