skola!

Sitter på foto nu, är klar med mitt jobb och är klar med extrajobb jag bad om så ja hmm lalalala bara sitter här :/


drf kan jag svara på en fråga jag fick från fanny:

kan inte du länka några bloggar du brukar läsa ? :D
ps. älskar verkligen ditt hår din stil och du är sjukt duktig på att sminka :D!


När jag väl läser nån blogg så äre FabForFight.com as bra blogg som ägs av 2 tjejer, angelica och stephanie =) en sminkblogg altså.

Sen ibland händer det att jag läser transan.blogg.se

Kissies kan jag läsa också, ibland fokis bara för att typ.. ja det är väll typ dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test