Ny design?

Blir aldrig nöjd med mina headers, så jag och johan ska fixa ihop en as snygg design, inte bara header! För han är superduktigt på sånt! bra att ha en liten nörd ibland ;D hihi Därför är vi perfekta för varan för jag är kreativ, och han teknisk ;D Jag kan aldrig utföra det jag har i huvet och han kan utföra, men har inget i huvet ;D

 

Har ni några ideér på vad man kan ha för tema?

 

funderar på nått sago/magiskt aktigt

 

 

eller ska jag ha mer konstigt, färgstarkt, modernt?

 

 

eller glamouröst/rockigt? med leopard och bling bling som jag hade först? =O

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag gillade den där du hade innan den du har nu, när du låg i gräset :D

2010-11-06 @ 17:33:02
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag gillade den där du hade innan den du har nu, när du låg i gräset :D

2010-11-06 @ 17:34:31
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en ny läsare så jag har ingen aning om hur den där "bling bling"-grejen såg ut men jag tycker mer på sago-stil! :D

2010-11-06 @ 17:59:37
Postat av: Anonym

Sago stil hade vart häftigt! :D

2010-11-07 @ 11:18:54
Postat av: Anonym

konstigt och färgstarkt de är absolut sånt jag gillar! de är fränt och du är precis den stilen jag gillar och du skulle passa i nått sånt

2010-11-09 @ 16:29:41
Postat av: Anonym

Tja :)

tänkte bara höra med dig om det fortfarande är ok för dig att hjälpa mig med att fixa design&header till min blogg? :) Bara nått simpelt och enkelt :) och typ något istil med gay färgerna you know :)

/Mandus

2010-11-10 @ 18:12:34
URL: http://manduuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test