varför jag inte gillar att sova över hos folk

Inatt gick.. SPRANG jag i sömenXD

 

jag va verkligen jättejätte glad över nått (jag kommer inte ihåg vad) så jag va tvungen att springa runt och hitta nån jag kunde säga det till!

 

men alla sov ju så jag sprang in till min syrras rum och va ASSSS GLAD och berättade varför och hon fattade ingenting XD sen sprang jag tillbaka till sängen..

 

sen vaknar jag och har ett minne av det men tänkte att jag bara drömde allt.. även fast det kändes verkligt

 

så nu fick jag upp modet att fråga syrran om jag hade gjort det, och det hade jag! HAHAHAHA

 

 

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!

 

ssååå, det är drf jag inte tycker om att sova hos folk, för om inte jag pratar i sömnen så går jag i sömnen... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test