the story of uss

Hej nån har velat att jag ska skriva om hur jag och johan blev ihopXD

 

haha, men den berättelsen är inte lång för det bara hände poff!

 

Jag och johan började av en slump prata med varran dagen jag och agge gjorde slut.

 

så forstsatte vi prata varje dag och efter typ en vecka började jag gilla han och jag tror han började gilla mig så ja vi träffades lite och så ja pangbom så kändes det bara helt rätt och as bra.

 

så det va ganska uppenbart att det skulle bli nått..

 

och nu äre nått! HAHA

 

Men det känns underbart med han, han är allt jag vill ha och han är bäst och sötast<3

 

 

ja det va inte så mkt, men nu har jag ju iaf skrivit "hur det gick till"

 

sitter infact här och väntar på han <3

 

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se bloggping Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar bloglovin -
RSS 2.0
Test
Test